terça-feira, agosto 23, 2005
















Meu aniversário foi legal, apesar de ter esperado mais algumas pessoas. Senti falta de algumas coisas, mas tenho que me acostumar com a nova vida que eu tenho agora. O Ricardo se esforçou ao maximo para me fazer feliz e que meu dia fosse otimo. Vejo que ele mudou muito e somos francos um com outro, porque não quero mentira neste relacionamento. Chega disso! E tenho observado e dado valor a sua mudança, ele veio me perguntar um dia desses se eu confiava nele e eu repondi a verdade. Sei que estou sendo fazendo a melhor coisa para nós dois. Ele ainda está doente e isso acaba afetando nossa relação, porque tenho que ter uma paciência dobrada, afinal acabo sendo egoísta e ele precisa de mim. Tivemos uma conversa, e eu acabei percebendo o que faço com todos meus amigos, gosto de desabafar, mas sempre acabo tomando minhas decisões, não importa o que eles digam. Isso é mal, mas não sei como mudar isso. Ficar calada e não falar mais meus sentimentos? Acho que morreria de depressão se não pudesse desabafar. Não sei, tenho que pensar a respeito. Me encontrei com o Gil no domingo e pudemos ter uma conversa maravilhosa, me diverti muito com ele, amo esse cara.

6 comentários:

Anónimo disse...

Microsoft, Google and Skype... Oh My
Stowe Boyd, President/COO of Corante, is a well-known media subversive, and an internationally recognized authority on real-time, collaborative and social technologies.

So this is YOUR blog - nice! I have no blog yet, but I've written a rosegarden ebook. And I am running a rose garden ebook site. But blogging seems like more fun - it's interactive, whereas I rarely have discussions with my visitors. Well - come and check it out if you get time :-)

Anónimo disse...

Top Cyber News 8/23
An animal rights group says online sales of certain animals are encouraging poachers and the ... Blogging is catching on big time.
Does cadence treadmill sound familar?

Anónimo disse...

Pound holds firm against dollar
AFP/File Photo: A cashier holds banknotes in front of an exchange board. The pound was little changed... Business - European Economy More News Feeds Get an alert when there are new stories about: More Alerts ...
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a gold coin
site/blog. It pretty much covers gold coin related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

Anónimo disse...

i'm just blogging around looking for info my blog is still a work in progress,as most of my time goes on my satellite tv systems
related site satellite tv systems is my passion...lol

Anónimo disse...

Dell responds to Jarvis complaints at last
Jeff Jarvis of Buzzmachine has finally forced someone at Dell Computers to turn on a light switch and realize that giving bad customer service to someone with Jarvis' profile is bad for business.
I was blog surfing and had to make a comment about your blog. Really cool. What do you think of my site niche power profit?

Anónimo disse...

Obrigado por Blog intiresny